RSS

wonder orkidé


Det her er altså for syrret. Har vist nok vist min smukke orkidé før, floooooootte blomster.
I starten af året afblomstrede den og jeg troede faktisk den var død fordi jeg helt glemte at vande den enlige pind der var tilbage til sidst.
Men så i weekenden blev jeg mødt af det her syn. Kan ikke huske hvornår jeg sidst vandede den, er nok noget nær engang i januar. Og så står den bare der og blomster som det mest naturlige i verden. DET kalder jeg en vidunder plante!









På strikke fronten hedder det nu Simple Knitted Bodice fra StitchDiva. Opskriften kan du få lige her og jeg har valgt at bruge Nusse&Nørkles læææææææækre Lucca Tweed i farven Safran, det er SÅ blødt!! Bliver en fryd at smyge sig i. Til mønsterstykkerne vil jeg strikke en gultråd med i, bare for at give den lidt bling bling;-) Kunne godt smide et billed ind, men er ikke nået fantastisk langt, så venter lidt endnu til den får lidt mere form.

I stedet slutter vi af med et billed af vores hæk i går aftes. Elsker forår, suk :-)
(for KÆMPE jeg-fylder-din-skærm-ud-størrelse, bare tryk på det)

0 kommentarer: