RSS

nettet igen! så er katten tilbage for fulde drøn!

Så fik vi endelig net igen. Sååååååååå lækkert. Har brugt to aftener på at surfe rundt og indhendte alt det jeg har måtte undvære i en evighed.

Se, jeg har fået nye øjne. Første briller, virkelig rart at kunne se uden at få hovedpine.
Og mor har fået baby'er. Hele ni killinger. Såååååå søde. De sælges/gives væk for hvad min mor nu synes de er værd den dag :-) De er TOP nuttede og alt for sjove.




















Har dog ikke fået strikket så meget fordi jeg er inde i en begynd og pil op periode.
Er faktisk kun blevet til to hele færdige ting (så vidt jeg husker).
Et Clapotis fra knitty til mor i fødselsdagsgave i original garn, såååå læks. Modtageren blev bestemt os glad for det.




















og mine første selvopfunde ankel/hæl-varmerer i Opal Fantasie fra Nusse&Nørkle.
Opskriften bliver solgt samme sted. Er LIDT stolt af dem selvom de ikke er det store, men har selv fundet på dem :-D Og for en som jeg der ALTID render i bare fødder hjemme så er de et dejligt kompromis så jeg ikke får frosne futter.






















Vender snart tilbage med meget mere, har gang i en masse der bare aldrig rigtigt blir færdigt.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åhhh nej så søde de små misser er. Jeg mangler lige et par stykker, så måske jeg skulle kigge forbi din mor.
Nå du er også inde i en strik og pil op periode. Det er jeg sjovt nok også. Det er ret træls.
Søde ankel/hæl varmere. ;o)
KH Lise

Taxastrikkeren sagde ...

Strikke og pille op - æv hva`? Når jeg laver det stunt syntes min mand det er riiiigtig godt.Forstået på den måde at det jo er billigt!!! Mænd!!
De der ankelvarmere - genialt du!Det er jo ofte lige der man fryser - hvis ikke det er tæerne. Men mon ikke de kan holde tæerne varme - på samme måde som håndledsvarmere holder liv i fingrene.

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Skønne killinger ;) Men jeg skal nu ikke have nogen (selvom de ser nuttede ud)...

Lækkert design af fodsålsvarmere!

For øvrigt, håber ikke du tog det ilde op. Det var ikke meningen. Kan godt lide både dig og din mor!

Kh og god weekend
Karen S