RSS

hår-katastrofe

oki. note til selv. næste gang du vil friske din hårfarve lidt op så brug STRIBER! For så er chancen for at endde med at sidde med askefarvet hår SÅ meget mindre.

Det startede i lørdags med at jeg fik lyst til at friske hårfarven op bare en smugle. Så købte en gyldenblondt hårfarve i netto. Jeg ved ik med jer, men når jeg tænker gyldenblondt tænker jeg Portia DeRossi, Cate Blanchett og Nicole Kidman.
Jeg fik....ja...se selv...


Ikke lige frem det gyldne look jeg havde forventet...
Men oki, så venter vi et par dage og så prøver vi med en anden farve.


















Sku jeg så aldrig have gjort for nu ligner mit hår noget der tilhører en pæn dame på de 60.

BUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!

Så hvis der nu sidder en hårfarve kyndig derude og får ondt af mig og har en løsning så speak up please!

...Vil jo bare have pænt hår snøft...

1 kommentarer:

Mona sagde ...

Når jeg ser farven på billed ser det meget pænt ud, du er jo blevet en blondine:-)