RSS

Sir det bare med det samme - HA ONDT AF MIG!
Er blevet snot influenza-kolera-pest-skørbug-malaria-H1N1-kogalskab-plus et par flere-ramt, og det er kun blevet værre hele dagen. Eneste grund til at jeg laver det her indlæg er for at holde mig vågen, så jeg kan sove i nat.

HADER hader hader hader at være syg efter jeg flyttede hjemmefra, og endnu mere nu hvor jeg er single.
Mangler lissom nogen der tvinger mad i en og ae'er en og putter en.
Havde købt noget suppe der fik ekstra hvidløg, men jeg ku kun spise en skål af det. Alt for lidt.. og har ikke engang lyst til slik...alle der kender mig ved at så er den slem.
Håber virkelig det her en 24timers ting, for skal i Tivoli i morgenaften og se N.E.R.D med stizzer.
Har forresten gang i et par ting, men i får det ik at se endnu for det er til mine gaver på vandring :-)
Nåh..vil se tv nu. Nye afsnit af total ynglings læge-serie Skadestuen (ER) på tv3. Eeeeeeelsker den serie.
Håber i alle har det meget bedre end mig :-)
P.s. Jeg savner min moaaaaaaaaaaaar!...

3 kommentarer:

Fríða sagde ...

Nej men, kære lille stakkels dig! önsker dig god og hurtig bedring.
kh.fra Island
Frida

Strikkeheksen sagde ...

Jeg har MEGET ONDT af dig, din stakkels lille strikkekat!

Du har ret, det skulle være forbudt at blive syg, når man er alene - rigtig god bedring :-)

Nørkleriet sagde ...

Nårh, aeaeaeaeaeaea og kramser fra Mammi.