RSS

Ugler

Jeg har endelig lavet min Owls (den fra Ravely, som der hedder Ugler på dansk) færdig. MEN!

1: Den poser på ryggen :-(
2: Kan ikke finde udaf om jeg måske ska pille den op og lave den i en str mindre. Synes ik rigtigt man kan se uglerne på bærestykket..

Så her er mit spørgsmål til jer der gider kigge forbi herinde -
1:Hvad hulen skal jeg gøre ved det på ryggen?! Pille den op og lave den uden indtagninger eller prøve at blokke den? Nogen der har prøvet det samme?

2: Klæder den mig overhovdet og synes I at den evt sku være en størrelse mindre?

Billederne blir større hvis man klikker på dem...





















7 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hmm, har du prøvet at vaske den endnu? Nogle gange arter tingene sig bedre efter vask. Men derudover ser det ellers ud til at den passer dig godt nok. Den sidder pænt på dig, så jeg ville give den en chance hvis jeg var dig. Vask den (uden at trække/strække i den), og se hvordan den så tager sig ud.
Pøj-pøj med det. :o)

Mimi K Jensen sagde ...

ja jeg ville da også lige prøve med en gang vask, også se hvordan det går. Den passer dig jo fint i størelsen, synes den er rigtig flot. Er opskriften fra raverly ??
Held og lykke med trøjen !

Fríða sagde ...

jeg er enig, tror den bliver bedre efter en gang vask og blokning. men, så er der jo en forskel mellem vores aldersgrupper på hvor stramt man vil have at töjet sidder. så, om du selv synes den sku være mindre, så hiv den op, for mig smag er störrelsen perfekt.
kh.fra Island
Frida

Merete sagde ...

Jeg synes at størrelsen er god til dig. Men hvis du kan lide noget som sidder til, så skal du pile den op.
Med hensyn til ryggen, tror jeg det er nødvendig med en vask før du kan se hvordan garnet arter sig.
Merete

Nørkleriet sagde ...

Oki kan se Mammi er enig med de andre: vask og blok før du går igang med at pille op, den ser flot ud fortil ligesom Malles, den skal nok bare ha en vasker. Kys

Rikke sagde ...

Min sidder strammere end din og den poser ikke på ryggen. Men jeg kan da godt se, at det er et lidt bittert sted den poser i forhold til at pille op...

Men som de andre siger; en vask kan gøre mange ting. Bare pas på med at hive for meget i den, da den jo så bare bliver større, og den sidder jo rigtig fint alle andre steder end lige under uglerne bagpå...

Og flot farve i øvrigt :)

Julia Zahle sagde ...

Jeg ville starte med en vask, men umiddelbart tror jeg den skal pilles op og så tror det vil hjælpe at flytte indtagningerne - evt. lave nogle indtagninger lige efter uglerne.