RSS

Et øjeblik

Et øjeblik...

Udenfor mit vindue er der...en bus der kører forbi hver halvetime

Jeg tænker på...om jeg måske sku finde noget frokost

Jeg er taknemmelig for....at jeg ikke er syg mere

I køkkenet er der...en opvask der venter på at blive taget.

Jeg er klædt i...min cobblestone og slimfit jeans

Jeg laver...ik en skid lige nu.. sidder bare stener lidt..

Jeg skal...vaske tøj senere

Jeg læser...lektier til i morgen.

Jeg håber...at resten af ugen går lidt tjept for har allerede gennemgået det vi skal gennemgå på 1 sem i odense. Og at killingerne snart fatter at min stue ikke er én stor kattebakke.

Jeg hører...P3

Rundt om i huset... ligger kattene og snorker

En af mine ynglings ting er... min ipod. totalt bedste ven kl. halv otte om morgen i fyldt s-tog og metro.

I løbet af weekenden skal jeg nå... at vaske op? Har faktisk slet ik planer, men var måske noget man sku lave :P

Af billeder har jeg lyst til at dele...det her af den super fine nedtællings kalender jeg har lavet. Kun 25 dage til killingerne flytter WUHU!



0 kommentarer: