RSS

Fordi fordi fordi

Fordi det er længe siden der har været liv herinde og fordi jeg keder mig og fordi jeg ikke gider stå op endnu..og og og :)

Et øjeblik...

Udenfor mit vindue er der...stadig alt for meget sne. GÅ SÅ VÆK!

Jeg tænker på...en masse ting jeg ikke burde tænke på julemorgen.

Jeg er taknemmelig for....at jeg har en virkelig dejlig veninde der altid tænker på mig. KYS til Stizzer

I køkkenet er der...sikkert et par glade hunde og steg i ovnen. Er hos moar.

Jeg er klædt i...grå lang undertrøje og dyne

Jeg laver...ik noget. Er stadig ikke stået op endnu..

Jeg skal...pakke den sidste gave ind og glatte mit hår inden i aften.

Jeg læser...Twilligt bøgerne fordi jeg har fået dem i adventsgave af moar.

Jeg håber...at min mobil snart gir noget lyd fra sig, aftenen bliver hyggelig og at Potter & Tiger har det godt hjemme i Lyngby.

Jeg hører...Radiohead - High & Dry

Rundt om i huset...er der gaver

En af mine ynglings ting er...stadig min ipod. Redder altid mit humør på den ene eller anden måde.

I løbet af weekenden skal jeg nå...at finde på noget at lave. Måske noget med et par flasker vin og et par veninder, hvis de ik alle er til julegøjl i diverse familier.

Af billeder har jeg lyst til at dele...det her af mig og Potter, fordi jeg savner ham en lille smugle:)

2 kommentarer:

Taxastrikkeren sagde ...

Glædelig jul! Kan da godt forstå du savner Potter - men hvordan går det med Tigermis? Fik hun ikke killinger?

Sascha sagde ...

Takker :-D
Det går sådan...nogenlunde..tror hun har fået stress efter først at ha fået killingerne og så se dem flyttehjemmefra i starten af dec. Hun pisser i hvert fald alle andre steder end kattebakken.