RSS

Søndagmorgen-øjeblik


Udenfor mit vindue er der...folk på vej over i bageren efter morgenbrød.

Jeg tænker på...at Tiger er verdens mest belastende kat og at hun får en oneway ticket til Tureby i morgen.

Jeg er taknemmelig for....at Potter ikke har samme dårlige vaner som Tiger.

I køkkenet er der...en snart helt taget opvask.

Jeg er klædt i...sorte leggins, sort/hvid/grå ternet skjortekjole og moulin rouge-støvler.

Jeg laver...spiser morgenmad.

Jeg skal...svinge støvsugeren en gang hvis jeg kan finde mine støvsugerposer.

Jeg læser...Min mosters migræne af Hanne-Vikbeke Holst

Jeg håber...at solen og varmen snart kommer tilbage.

Jeg hører...Eurythmics - Sisters are doing it for themselves.

Rundt om i lejligheden... er der roligt. kræene sidder og glor ned på gaden i vinduet.

En af mine ynglings ting er...solskin og bodyshops håndcreme.

I løbet af weekenden skal jeg nå...nu er weekenden sådan set over mere eller mindre forbi, men i dag SKAL jeg ha taget det sidste af opvasken og støvsuget.

Af billeder har jeg lyst til at dele.. det her fra da jeg sidst blev tattooveret. Fik billederne i går, selvom det snart er et en del måneder siden. Var det en af de sære dage jeg aldrig glemmer :-)
3 timer på en køkkenstol i en et-værelses i Ballonparken. Lige før jeg fortrækker det frem for en tattooshop, for det var vildt hyggeligt.


3 kommentarer:

Fríða sagde ...

lyder som en dejlig söndag, en lille smule arbejde afbrudt af afslapning. hav det godt!
kh.fra Island
Frida

Lisa Sandra Hansen sagde ...

Super hyggeligt at følge dig her på bloggen. - Og fed Fed FED tattoo du har fået dig. Hvem har lavet den?

Sascha sagde ...

Lisa: er polske Magda herfra www.azazel.pl der har lavet den. Hun laver de fedeste ting jeg længe har set.