RSS

Lørdags morgen øjeblik

Oki jeg har nok verdens mest nederen blog for tiden. Ingen vittige indlæg, ingen billeder af strik.

Men sådan er det altså når man er praktikant, og bor en time i s-tog væk fra sit praktiksted. Ens overskud/hjernekapacitet ligger på et meget lille sted når man har fri.


Så her kommer et øjeblik :-p


Udenfor mit vindue... ligger et plader vådt Brede og morgenhygger under en dyne af grå skyer. På en måde er det faktisk ret hyggeligt.


Jeg tænker på... at jeg har lyst til pandekager, men ikke gider laver dem lige nu.


Jeg er taknemmelig for... at jeg endelig kan se en mening med at læse den uddannelse jeg læser.


I køkkenet er der... skabe, komfur, ovn, vask, mad, tallerkener, glas, skåle, gafler, knive, skeer osv osv sov...


Jeg er klædt i... slidte lyse jeans, stort lang top og 3/4 ærmet sort strik cadigan.


Jeg laver... venter på at der kommer Mads & Monopolet på P3. Man skal NYDE sine frie lørdagmorgener så længe man har dem.


Jeg skal... slappe af, tømme kattebakke og få strikket en masse... og måske ud og tage billeder af Brede i regnvejr.


Jeg læser... er ved at genlæse Skammer-serien, fordi bøgerne er lette nok til at jeg gider slæbe dem med i min tasken hver dag.


Jeg håber... at vi snart får noget ro på ude i Jobcenteret, så vi kan koncenterer os om de tungere sager, i stedet for alle de keeeeeeeeeeeeeeeedeliiiiiiiiiiiiiiige nyhenvendelser.


Jeg hører... P3, lige nu nyhederene.


Rundt om i lejligheden... er der faktisk ret rydeligt. Når man kun er vågen 4 timer hver dag i sin lejlighed er det begrænset hvor meget man når at rode.


En af mine ynglings ting er... Potter. Den kat er den bedste sovepille/puttemis, når man kommer hjem fra en lang dag.


I løbet af weekenden skal jeg nå... NADA! Har givet mig selv fri, fordi jeg ikke har påskeferie.


Af billeder har jeg lyst til at dele... mig og tøserne fra vores tøsedruktur i Randers for en månedstid siden (og ja der findes værre billeder, men dem får ik at se :-P).




3 kommentarer:

Fríða sagde ...

min mor plejede at sige: det er da godt du har travlt, så når du i hvert fald ikke at kede dig!
men, naturligvis kan det blive for meget af det gode. dejligt at læse at du har det godt med dit valg af uddannelse.
god weekend!
kh.fra Island
Frida

Nørkleriet sagde ...

Søde Frida som altid har tid til en kommentar, det er dejligt :-)

Jeg er hammerstolt af dig skat og dejligt at høre dig være så glad ;-)både her og på fonen.

kundskabogkaos sagde ...

jeg blev inspireret af dit "øjeblik" og stjæler det!