RSS

Dag 1 ved verdens ende



Lige et lille hurtigt indlæg inden jeg går i koma på sofaen.

I dag var jeg ved Verdens Ende aka Høje Tåstrup Jobcenter. Dag 1 i min 4 måneder praktik.
Sidder i et team der har med Unge mellem 18 og 25år der er svært belastet enten fysisk eller psykisk at gøre.
Så vidt jeg kunne forstå bliver min opgave at være en slags hjælpende ånd for de to sagsbehandlere der har mit område. Hvilket passer mig fint, for lærer bedst af at prøve og prøve og prøve og prøve igen.
Den første uge her bliver ren intro til hele jobcentret og alt hvad der dertil hører. Har allerede info-overload, men glæder mig til at blive udfordret en masse og prøve en masse nye ting.

Og nu vil jeg forlade jer med billeder af mit hjørne på kontoret og udsigten til verdens ende ;)






1 kommentarer:

Fríða sagde ...

det lyder spændende og udfordrende, lige hvad man skal have i din alder, ikke?
kh.fra Island
Frida