RSS

Island calling endnu engang

Der er nok ik mange der ved det, men et af mine drømme rejsemål er Island. Måske det bliver opfyldt i år når svigerfar fylder 50. Har i hvert fald hørt rygter om rejse i stedet for fest og han er os ret glad for Island. Så krydser fingre XXX.

Men når man nu ikke kan kommer derop pt. så er det næst bedste gaver derfra. Frida har endnu engang begavet mig. Denne gang fordi jeg deltog i hendes gavejagt på en gave til hendes mand. Og hun er altså kanon til at finde på lækre gaver.
Den her gang fik jeg nogle totalt seje servietter der ligner toppen af en "islænder", 3 nøgler islandsk lace-garn og et opskrift hæfte der passer til fra mærket Einband. Da jeg åbende pakken tror jeg at kæresten troede jeg havde fået et anfald, for flippede helt ud over det på den gode måde. Han kiggede i hvert fald på mig som om han overvejede at indlægge mig med det samme hehe. Men sådan går det altså når en garn-o-holic, som jeg får 3 nøgler nyt garn og et helt hæft med totalt lækre opskrifter til det.
Så mange mange mange tak Frida :D

Ingen gaver uden billeder. Se dem og bliv misundelig muhahahahaaaaa..!








































































3 kommentarer:

Irene sagde ...

Så helt igennem lækre ting du der har fået. Sidder næsten og savler over opskrifterne du viser - hold op hvor er de flotte.

Rikke sagde ...

Wow, det ser lækkert ud! Tillykke med præmien :)

Fríða sagde ...

hej! dejligt at du blev så glad, så bliver jeg også glad. håber du får noget ud af det.
kh.fra Island
Frida