RSS

bling a ling a ding dong

Oki ved godt at bloggen jo mest burde handle om strik, men der sker bare ik særligt meget på det punkt for tiden udover ting i allerede har set.

I dag får i bling. Vågende tidligt og fik lyst til at prøve mit outfit til i morgen aften. Min bedste veninde holder farvel-fest fordi hende og kæresten flytter fra Odense tilbage til KBH næste weeekend. Og så faldt jeg over en top/kjole på nettet i tirsdags som jeg MÅTTE eje.




Tadaaaaaaaaaaaaah!
(pssssst! se li bort fra morgenhåret og mit hoved generelt :-P)
























Har fundet en ny ynglings shoppeside - http://www.lagerslag.nu/. De har alt det fede mærketøj som os dødelige/studerende normalt ikke har råd til, til ingen penge. Min bling bling top er fra S'nob og kostede oprindelig 999kr.. jeg fik den for 249kr :-D ELSKER når man kan spare så meget :-D
Og så har de super hurtig levering. Bestilte tirsdag og onsdag havde posten en fin pakke med til mig.
Det eneste minus er at deres størrelser er små. Har købt to ting der nu og begge er størrelse L. Er normalt en M.
Men screw it! For damn jeg ser læksi ud :-D
Et par høje hæle ville nok se helt fab ud til, men har igen trådt forkert så den står på sorte ballarinaer.


Og nu vil jeg fodre kræet og mig selv og se Godfather III. En morgen lige efter mit hoved :-D

Hav en god Grundlovsdag derude :-D

Ov! HURRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! til steffen, bedste venindens kæreste der har føs'dag i dag :-D

1 kommentarer:

Pernille sagde ...

Den er skøn Sas, jeg er også vild med bling bling. :o) Rigtig god fornøjelse med festeriet ;o)