RSS

Jura...


Så kom dagen endelig hvor jeg fandt udaf hvad jeg skal op i til eksamen i morgen. Og det blev jura. Ved ik heeeeelt hvordan jeg har det med det. Men er glad for at det ikke var samfundsfag. Er elendig til at huske hvem der har sagt hvilket og hvad de egenligt hedder.
Er allerede nu små nervøs.. mest nok fordi jeg SKAL bestå for at kunne flytte til skolen i KBH.
Så kryds fingre for mig mellem 8.55 og 9.45 i morgen.
Kryds for at jeg ikke får et blackout. Kryds for at tiden går hurtigt og jeg får sagt noget klogt. Og KRYDS for at jeg består...
.....fuck altså......

4 kommentarer:

Fru Kahr sagde ...

XXX

Pernille sagde ...

Jeg krydser alt hvad krydses kan, held og lykke! :o)

Lisbeth sagde ...

Selvfølgelig består du. Du er nødt til at tro på. Jeg sender dig en masse positive tanker. Held og lykke

Strikkeheksen sagde ...

Jeg skal også nok krydse alt, hvad der kan krydses :-)

Den lille Potter er jo bare helt fantastisk - flere billeder, tak ;-)