RSS

Fashion Against AIDS



Fordi jeg har en onkel med aids, så støtter jeg altid når jeg kan til dvs. ting.
Og hvis der er noget jeg godt kan lide ved H&M, udover deres billige tøj, så er det når de finder på ting som Fashion Against AIDS. For du får fedt tøj til ingen penge, mens du støtter et godt formål med 25% af prisen.
Var lige oppe i dag og kigge lidt. Faldt for to toppe. Cindy Lauper's "girls just wanna have safe sex" og den H&M selv har lavet. De er da totalt fede og den grå er sååååååååå dejlig at have på, især i dag hvor jeg føler mig lidt fed hehe.
Og undskyld det dårlige hår, har bare en "mit hår er GRRRR og jeg føler mig fed & bleg" dag.
Men se da lige at få hoppet i H&M og købt en Fashion Against AIDS ting :-D Det er billigt og údover man selv kommer til at se faaaab ud, går pengene os til et kanon formål :-D

0 kommentarer: