RSS

Et øjeblik

Lånt fra alle de andre der os har lavet den :-)

Udenfor mit vindue er der...en stille gård med et kæmpe bøgetræ der står og rasler sagte i vinden.

Jeg tænker på...hvilke farve mine skabe det nye sted skal have?

Jeg er taknemmelig for....at have en skør lille kat der altid kan få mig til at le. Og for alle de søde kommentar jeg får herinde på bloggen :-)

I køkkenet er der...en opvask der venter på at blive taget.

Jeg er klædt i...lichtensein-agtig-tegneserie-top, brune haremsbukser og knald røde ballerinaer

Jeg laver...et par Kai-mei sokker fra Cookie A.

Jeg skal...snart flytte :-D

Jeg læser...Mit liv som Geisa.

Jeg håber...at solen snart kommer frem så jeg kan smutte ned i gården og få lidt farve.

Jeg hører...horne fra de glade studenter, fugle, byens stilhed og Martin Brygmann's bedste sange.

Rundt om i huset...her værelset.. kan man godt se at jeg ikke har tænkt på oprydning i en månedstid. Men nu pakker jeg snart det hele ned, så gider ikke gøre noget ved det :-D

En af mine ynglings ting er...at vide at jeg snart vil være blandt venner og tæt på familien igen.

I løbet af weekenden skal jeg nå...absolute ingen ting. For første gang i flere måneder. SKØNT!

Af billeder har jeg lyst til at dele...det her af vores killinger der mente at de da sagtens kunne ligge 7 mislinger i en kasse på 15x15cm (se det evt i storformat ved at klikke på det) :-P Og der ER 7..der ligger 2 under alle de andre man ikke kan se.



1 kommentarer:

Pia sagde ...

Der er altså intet som en klump killinger. :-)