RSS

ANSÆT MIG!

Nåh men vi har så i dag fået ny vikar i min afdeling i Jobcentret.
Fint nok.
Indtil Mona kommer ind og er ved at tude af frustration. Manden ved IN-TET! Han har ikke noget der ligner en socialfaglig baggrund, har aldrig arbejdet med vores systemer og aner ikke hvad man spørg om til en samtale..............


Har siden jeg startede, håbet på at få et studiejob når praktikken var slut. Men når nu vi skal spare 10-15 medarbejdere væk i jobcentret i næste uge, er det ikke sikkert at det bliver til noget.

Og det er så her jeg stejler.
For chefen vil godt ansætte en vikar der koster meget mere, end jeg ville gøre, og som ved NADA, istedet for en 4 semester socialrådgiverstuderende der har været her i 4 mdr, er selvkørende og ved ALT.

Er jeg den eneste der kan se noget galt med det her billed?!

Så her er lige min jobansøgning til jer derude, da min nuværende chef åbenbart er for blind til at se hvad der sidder lige foran snuden på ham

Kender du nogen der kunne være interressede i at ansætte en aktiv, glad og lærenem socialrågiverstuderende på 4 semester, der lige har bestået sin praktik, hvor hun har arbejdede med kontanthjælp på ungeområdet, så skriv til: Sascha.jc@gmail.com
Jeg er vandt til at arbejde i OPERA og KMD, og er badass til samtaler!

ANSÆT MIG!

1 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Sikke en idiot! Der er skisme (let omskrivning af det jeg mener ;-)) ikke noget at sige til at kontanthjælpsmodtager ind i mellem føler sig frustreret over det personale de møder...
For ikke at snakke om hvordan kollegerne har det.
Jeg kender desværre ikke nogen der søger sådan en som dig, men mon ikke der er nogen der har bare en smule fornuft?