RSS

Keder mig, så nakkede den her fra en eller anden blog :)


Morgenens nedtur:

Blev vækket af 1000 watt spotlight direkte ind i mit soveværelse kl 5 i morges.


Morgenens optur:

Formåede i min fantastiske træthed at smide noget kluns på der faktisk ser halv godt ud.


Udenfor mit vindue:

Lyser 1000 watts pæren stadig, syrenerne sender deres duft ind gennem vinduet og fuglene pipper.


I min vindueskarm:

Ligger Potter og holder øje med at bussen kører ordentligt på vejen.


I fjernsynet kører:

Spiller DR-K morgen Jaaaaaazzzzzzz... bedste måde ever at vågne på.


Jeg vil høre:

Billie Holliday mens jeg betragter alle de andre fortravlede fredagsmorgenmennesker i s-toget.


Mit tøj:

Leopard ballarinaer fra sidste sommer, jeans, sort top og grå/sort stribet stor og løs gardigan.


I dag skulle jeg nå:

Supervision på skolen og spise en is med ynglings mumis Maj.


Men ville hellere:

Droppe det første og sove lææææææææææænge. Eller bruge min tid på noget andet fornuftigt.


Weekend/søndag skal gå med:
Hækling af bikini og pure afslapning...og måske lidt oprydning/rengøring...hvis jeg ka tage mig sammen.


Dette billed har i aldrig set før:
Snapshot af Potter Le Chiffre :-P

0 kommentarer: