RSS

Haruni








































































Og her har vi så Haruni. Et skønt sjal der nåede at være mit i en uge. Havde glemt at min mor elsker lilla og blonder (= Haruni). Så det nyder nu tilværelsen nede i Tureby sammen med alle sine ustrikkede søstre, der ligger i fine nøgler inde i butikken.

Haruni er fundet på ravelry. Forelskede mig fra første kik. Mener bare...se dog på det! De små blade der bliver store i kanten. Totalt elver'ish! Loooove it!

Garnet er New Zeeland Lammeuld. Let lækkert og lunt når det skal være det. Og så passer det åbenbart faaaab til Haruni og blondestrik. Derfor jeg er igang med et til mig selv i lys flaskegrøn :-D


Hot/not: super nem opskrift, lækkert garn at strikke med, smukt resultat, incl. lidt udfordring til mit øvede jeg - HOT!

4 kommentarer:

Fríða sagde ...

wow, hvor er det flot! til lykke!
kh.fra Island
Frida

Nørkleriet sagde ...

Elsker mit nye sjal...

Taxastrikkeren sagde ...

Det er da det!! :-)
Jeg kan bare ikke få det blogget før om et stykke tid men så skal der også både roses og blæres - - -

Clemme/Trine sagde ...

Det er simpelthen smukt :) Jeg ville aldrig turde kaste mig ud i sådan et projekt, ville blive en stor fejl :/