RSS

Sahara..og undskyld rodet (mor)!


Den her har været et pænt stykke tid undervejs. Men nu er den endelig færdig.
Apropro Sahara, jeezzz det er varmt at modelere sådan en i 20 graders varme. Kan ikke anbefales!

Sahara fra Stitch Diva Studios i det blødeste lækre Lucca, begge dele fra Nusse & Nørkle.

Den her tog så lang tid fordi nogen (ergo mig), faktisk nåede at stikke den færdig, da hun pludselig fandt udaf at der sku perler på. Så måtte pille ALLE kanter op og tråede garnet med perler. Sidste gang jeg gør det. Gal et arbejde.
Men det blev nu ret så faaaaab, hvis jeg selv skal sige det :-D


Har brugt 2½ nøgle Lucca til Sahara i størresle M. Den sidder til, men løst på mig. Og jeg eeeeeeeeeeeeeeeelsker den. Var det ikke for perlerne der giver den lidt tyngde, ville jeg nok helt glemme jeg havde den på.

Farverne snyder ret meget på billederne. Mine bukser er i virkeligheden blå/sorte og blusen mørkeblå. Farven på bukserne på billedet, passer ret godt med farven på garnet i virkeligheden.

Hot/not: HOT! Oh SOOOOO HOT! Fantastisk nem at strikke. Som med alle Stitch Diva's ting er der et minimum af ender der skal hæftes, hvilket jeg især elsker fordi jeg er en nar til at sy ting sammen. Blusen er strikket oppe fra og ned, bliver samlet under armene og igen under brystet, hvorefter man strikker rundt. Man samler masker op til ærmerne og til mønsterstykket i udskæringen. Kan laves som top, t-shirt eller som min med laaaange ærmer.

Er ikke den sidste Sahara jeg laver, for helt ærligt - den klær mig jo faaaaaantaaaaastisk! :-D Ser jo helt vildt slank ud i den.. og det er jeg altså ikke. Har mine menneskelige beviser på et stort sukkerforbrug, siddende li midt på maven hehe. Nu glæder jeg mig bare til de kølige sommeraftener og efterårsdage, hvor den her skal flashes til den helt store præmie.

Og så li undskyld rodet. Oprydningen nåede kun til og med køkkenet, inden jeg blev angrebet af nu 2 dage i træk migræne :(

























3 kommentarer:

Lisa // Så gik der tid med det sagde ...

Den ser bare rigtig lækker ud. En trøje JEG godt kunne bruge idag, når det skal være SÅ kedeligt et vejr, som det nu engang er. :)

Well done, Sascha.
...Hvem der bare kunne strikke...

Fríða sagde ...

wow, hvor er den blevet flot. og som du siger selv, den klæder dig fantastisk godt, så jeg kan da godt forstå hvis du skal strikke flere af samme slags. der kan jo varieres med farver og mönsterborten kan jo ændres på.
kh.fra Island
Frida

Nørkleriet sagde ...

Hvor er den bare feeeed og hvor er den lækker til dig. Well done skattebarn.