RSS

Rød retro

Jeg elsker hækling. Især hæklede bikini-toppe, hvilket resultere i at jeg får lavet 2-3 stykker hver sommer, fordi det er geniale sommer projekter.
MEN. Jeg elsker det især når det bliver retro. Så da jeg hjemme hos mor fandt en svensk hæklebog fra 1971, med en bikini i MÅTTE jeg lave den.

Så dadaaaah! Ren retro bikinitop med et twist pga. garnet der er mericeret bomuld og farven, der er perfekt til mit hår og min tattoo :-D

Den er lavet på nål 2 mm. Ska man altså li vænne sig til, men tog knap og nap en uge at lave. Bagpå er den indtil videre holdt sammen med en hæklet snor, indtil

jeg finder nogle fancy knapper.




Er igang med at lave trusserne os, men ska li ha fat i et nøgle garn mere før de kan blive færdige.
























3 kommentarer:

Fríða sagde ...

uuuhhh, sexy Strikkekat! pas på I unge mænde der i byen.
kh.fra Island
Frida

Sascha sagde ...

åårh tak Frida :-D tihi fnis!

Nørkleriet sagde ...

fnis mor banker dem...