RSS

Give Away nu lukket


Fordi jeg højst sandsynligt ligger med tømmermænd i morgen, takket være bedste veninden, lukker jeg Give Away'en i dag :)

De heldige "vindere" blev:

Dandylion - 6A
Viohlin - 2 og 7
Puttenings - 5 og 4A
Schjerning - 9
Dorte Pedersen - 3A
Mimi K Jensen - 1 og 1A
Og til Rikke går de sidste to tørklæder ingen ville have 2A og 5A :-)


Mangler bare Rikkes adr så vær sød at sende den på min mail sascha.jc@gmail.com

Vil prøve at få sendt pakkerne i løbet af de næste 14dages tid, incl dem til gaver på vandring.


Hav en god weekend derude :-)

1 kommentarer:

Pernille sagde ...

Uh hvor det dog bare lyder rigtig dejligt, jeg glæææææder mig til at mine fine pakker dukker op i postkassen. :o) Ha' en rigtig god aften, og sk... vær' med tømmermændende i morgen, ofte er de det hele værd. ;o)