RSS

Nu med 4 katte....indtil vidre...



Det her var så dagen hvor:
- Potter tog en dukkert i wc'et INDEN jeg trak ud.
- hvor Potter prøvede sit første kattebadekar i køkkenvasken.
- Og dagen hvor jeg kom hjem til en Tigermis der havde født, indtil vidre, to killinger i sofa'en.
....troede slet ik at hun var SÅ gravid, men oki.....






I morgen tar jeg kun i skole til kl 12 og på hjemvejen tar jeg lige ind forbi den lokale grøntmand og får en kasse til den lille nye familie. For har se'følige lige smidt den ud jeg selv havde, såååååå typisk!
Tirsdag kommer de alle med til dyrelægen, bare for at tjekke at alle er raske.





Tror bare jeg skal se noget tv og strikke lidt nu pyyyyh....

6 kommentarer:

Laila sagde ...

Tillykke med familieforøgelsen.. :o)

Strikkeheksen sagde ...

Hold da op, man kan da heller ikke gå nogen steder i to minutter ;-)

Mon ikke du skal ha´ hyret en barnepige? Du får da nok at se til!

Potter, han var bare selv ude om det!

Sascha sagde ...

Hehe åbenbart ikke :-P Og jo har os overvejet om jeg ik ku bestikke en af mine tossede naboer til at kigge til dem :-P

Skal heldigvis ikke så meget i skole i den her uge. Og de to lange dage tar jeg tidligt fri. Er jo Tigers første gang som moar, så har det bedst med at holde lidt ekstra øje med hende og mislingerne den første uge.

Mimi K Jensen sagde ...

tillykke med de små mislinger, så er der noget at se til.

Dea sagde ...

Øj hvor er det skørt! Hvem er far katten? Potter? :D Det lyder nu ret hyggeligt, og fair nok at du ikke kan komme til strik på kollegiet, du er meget velkommen en anden gang :D Flere killinge billeder please!

Sascha sagde ...

hehe tak dea :) kommer os helt sikkert en anden gang for lyder super hyggeligt.
Aner faktisk ik hvem faderen er.. Kan ikke være Potter for han er fra April i år. Tror faktisk det er Tigers far der os er far til dem her (lyder helt forkert hehe).