RSS

Potter...


Nu har jeg os Potter vist snart boet sammen i over en måned og nuj vi hygger.
Den eneste grund til at storesøster Tiger endnu ikke er her, er at hun åbenbart er vild med at bo på landet. Hun har i hvert fald været pist væk alle de gange jeg har været i Tureby for hendte hende.



Men back til Potter. Han er en herre skæg lille mis der bruger dagen på at lege, sove, lege, sove, sige hej, æde, nusset på mavsen, æde, nusset lidt mellem ørene, æde, sove på moi helts helt oppe under hagen o0000g... nåh ja, fedte for mere mad :-P






Så vi hygger os, men for mit eget vedkommende ku det være rart hvis Tiger snart gad indfinde sig, og banke lidt af hans natte-energi ud af ham. For han har stadig ik fattet at jeg altså ik synes det er fedt at blive vækket, midt om natten af en killing der hapser mig i storetåen. Dumme dyr hehe :-)

2 kommentarer:

Irene sagde ...

Han er da for cute - ham Potter:-)

Strikkeheksen sagde ...

Nåh, han er nuttet :-) Kan godt forstå, du glæder dig til at få Tiger hjem, så han kan holde ham i ørerne ;-)