RSS

L.O.C


Oki lad os sige det sådan her - jeg er en rocktøs. Elsker en god tråd mere end noget andet når vi snakker musik.
Jeg kan også godt lide en masse andet musik, men vil altid vælge rock frem for andet.
I går blev jeg dog i 1½ time totalt omvendt.
Selvom jeg det meste af tiden kun kunne se storskærmen fordi jeg er 164cm høj, så var L.O.C i tivoli ikke en skuffelse. Langt fra! Han er faktisk en af de få kunstere der lyder skide godt live og som formåede at få HELE plænen og alt omkring med.
Mit personlige højdepunkt - da Simon Kvamm kom ind og var med på Superbia. Det nr er, sammen med hospital, genialt!

Jeg bøjer mig i støvet for L.O.C og håber at der ikke går for mange år før han kommer tilbage:-)

2 kommentarer:

Fríða sagde ...

det må jeg sige, det er opfriskende for en halvgammel kone som mig at kigge herind og se alle de billeder af smukke, unge mænd! jeg ser dem ikke så ofte numere på så nært hold!
kh.fra Island
Frida

Nørkleriet sagde ...

Whoaa, mors, arh, ok,en af mors yndlingssange. Super sejt de gjorde det sammen, du er heldig. Og gir Frida ret, han er da OK i det rette lys (HOOOOOSSST) må rømme mig.....