RSS

Så er det ved at være tid...


...til at få sendt nogle gaver afsted fra min del af Gaver på vandring.

Så til de tre quinder Puttenings, Miss Dandylion og Strik, Strik & atter strik - send hid jeres adresser på sascha.jc@gmail.com og vupti, så går der ikke længe inden en tidlig julegave bliver smidt jeres vej.

Vil ik love noget stort og super fancy, bruger trods alt det meste af det der før var ren strikketid på lektier nu (buhu!), men lover tilgengæld at det er 100% made by Strikkekatten og 100% faaaaaab :-D


Såååå....SÆT IGANG!


..og så lige en teaser.....


I løbet af lørdag eller søndag vil der blive smidt en Give Away op her på bloggen. Har muget ud i mit lager af strikkede/hæklede huer, tørklæder og halstørklæder, og derfra valgt de fedeste af tingene som jeg ikke vil beholde.
Har kun brugt det meste 1 gang og da det fylder såååååå meget og jeg jo gerne vil strikke nye ting, ja så kommer det jer til gode. Resten ryger ned til den lokale genbrug :-)


See ya later aligator ;-D


1 kommentarer:

Fríða sagde ...

lyder spændende med GiveAway, jeg fölger med. god weekend til dig og dine misser.
kh.fra Island
Frida