RSS

Nu med flere huller





Efter ren indskydelse i går oooog fordi jeg kom til at købe nogle øreringe hos Miss Vera, i sidste uge (spør mig ikke hvorfor, for havde ikke huller i ørene den dag), fik jeg en tid hos Gorlubb Piercing i eftermiddags.

Har prøvet at få skudt øreringe i 3 gange og alle gange gik der betændelse i det. Den ene gang faktisk så slemt at en af ørestikkerne skulle ud den forkerte vej, altså hives ud bagfra på skadestuen. Husker stadig den dag med gru!







Men jeg er altså ik færdig med at prøve at få de skide huller, så nu prøvede vi igen.
Der er jo os den forskel at pierceren bruger en nål til at lave hullet med, og alt er sterilt og engangs. Og så var han super flink, hvilket tæller stort når Frøken tøsetøs skal have meget spidse ting igennem ørene hehe.

Så nu sidder jeg her med totally bling bling titaniums ørestikker og so far tror jeg på det. Gjor i hvert fald kun ondt da han stak sååååååååååååååååååååååååååååååååååååån en lang nål gennem mine øreflipper :-D

Og når man så på vejen hjem kommer til at købe sin yyyyyynglings Ben & Jerry's is (New York Fudge Crunk), som Potter sjovt nok os er ret vild med:-S, så hjælper det lissom os lidt på det hele :-D

Nu vil jeg se projekt Runway med chokokatten. Hyg derude :-)

1 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med hullerne og de fine øreringe. Du er da godt stædig at du tør prøve igen efter de kedelige oplevelser du har haft. Håber det går denne gang - det klæ'r dig i hvertfald godt :-)