RSS

Blaka

SESESE!
Jeg har lavet noget! Noget flot og dejligt.
Har nemlig lavet et Blaka tørklæde. Garn og opskrift er fra det jeg fik af Frida sidste gang hun begavede mig.
Mand det er hurtigt lavet det her tørklæde. Slog op mandag og satte det op til tørring i går aftes. Ska helt sikkert lave flere, for det første fordi jeg ret godt kan lide flagermuse motivet. Men os fordi størrelsen (som jeg ik har målt, men i opskriften står der 40cm langt og 72cm bredt) passer perfekt til mig og hvad "moden dikterer :-P". Plus garnet. Det er ikke über blødt, men det varmer og er lækkert at have på.

Men nok snak. Billeder!


Nød lærer kvinde at bedække opslagstavle med sort sæk, bruge tegnstifter når nålene ikke rækker og sætte det ud på badeværelset BAG forhænget så friskere end frisk kat ikke lige pludselig hænger i det.
Sorry for det ringe billed, men det var aften..















TADAAAAAAAAA! Synes selv det blev ret godt :D



Og se hvor fint det er på...

Totalt nye ynglings tørklæde :D








5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor fint. Mon opskriften kan findes online? Mon?

Pernille sagde ...

Det er überfedt, og sikke nogle dejlige og glade billeder af dig. :o)

Strikkeheksen sagde ...

Jamen, det er da helt vildt fint - kan godt forstå, du er vild med det flagermusemønster :-) Godt gået :-)

Fríða sagde ...

fiiiint!
kh.fra Island
Frida

Merete sagde ...

Hvor er det tørklæde dog bare flot. Den opskrift gad jeg godt finde, jeg er også vild med flagermus.
Merete