RSS

Så flytter vi sgu!

...eller...det håber jeg vi gør. For lige nu sidder jeg og venter på mor+hegis+tigermis+varevogn der ska være herover ved middagstid, mens jeg med gru ser ud på sneen der lige så fint daler ned på den eneste dag det absolute ikke skulle dale.

Har pakket det hele undt. de få ting i køleskabet & fryseren ...og møblerne som er lidt svære at pakke i kasser :-P.
FUCK hvor har jeg meget lort. Synes da ikke jeg har købt så meget i de to år jeg har boet her, og er overbevist om at det ikke fyldte så meget da jeg flyttede fra den lille lejlighed. Og på trods af at jeg har smidt 2 sække skammel ud, så ser det stadig ud af meget synes jeg. Har pt. lidt svært ved at se hvordan jeg ska få plads til det hele i min nye 1 værelses på 36 m2.
Men har jo gjort det før, så det ska nok os gå den her gang.

Og så kommer den her lille skønne skøhed af en hunkat med herover i dag.
Sig hej til min og bloggens nye roomie - Tigermis :-D

Nåh vil gå ind og stene lidt tv...
Der kommer både dyre-, lejligheds- og strikkerelateret billeder+tekst i løbet af den næste uges tid når jeg har fået nettet til at virke det nye sted.

Go weekend:)

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hejsa
Pøj pøj med flytningen - mega sød kat du der har fået dig

hilsen Gitte

Strikkeheksen sagde ...

Hvor må det være dejligt for dig at få flyttet - og helt vidunderlig bofælle, du har fået :-)

IF Stjernen sagde ...

Ih sikke en dejlig lille Tigermis.

Den skal nok komme til at nyde livet sammen med dig i den nye residens.

Det er godt at flytte en gang i mellem, for så får man ryddet ordenligt ud i sagerne ;-)

Bor du stadig i SØ?

Knus Britta

Fríða sagde ...

held og lykke med dit nye liv og din nye katteven kære Sascha!
kh.fra Island
Frida

Merete sagde ...

Håber at din flytning er gået godt, og du er ved at finde på pkads. Sikke en sød og kær Tigermis, du har fået.
Merete

Pernille sagde ...

Rigtig meget tillykke med både lejlighed og missekat, jeg glæder mig til at se og læse mere om begge. Pøj pøj med flytningen også :o)

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Held og lykke med det hele!!!
Sikke dog en sød lille mis, der vil dele din nye lejlighed med dig!
Kh Karen S