RSS

jeg er da meget normal...er jeg ik?

Havde en lidt sjov oplevelse i går.
Var oppe i Kiva Garn for at købe nogle rundpinde jeg manglede. Normalt går jeg bare op i Tante Grøn, men gad jeg ikke i går af en eller anden grund.

Anyways. I det jeg træder ind i den lille bitte butik som Kiva Garn er, er der en 3-4 andre...ja lad os bare kalde en spade for en spade.. damer der inde. Sagt med andre ord - jeg er den eneste under 50år. Så nusser rundt og kigger på garn og lytter til de andres samtaler og finder mine strikkepinde.
I min verden en meget normal ting for en 22årig. Men fik mere og mere fornemmelsen af at jeg ikke var normal, for de andre kiggede sådan lidt sært på mig. Til sidst havde jeg det sådan...jeg er da meget normal...er jeg ik..?!..piv...
Har aldrig før prøvet at føle mig så aliennated som jeg gjor lige der:D

Og det gav mig bare endnu mere lyst til at handle i Kiva, for JEG ER ALTSÅ NORMAL! :D
...plus at jeg opdagede at de sælger det samme garn som jeg fik i gave af Frida. Har allerede hede drømme om den lækre sweater i opskrifthæftet habba habba habba.

I må ha en god tirsdag derude i blogland. Tror bare min bliver små stener. Der kommer nogle og kigger på den gamle lejlighed i eftermiddag, så tar derud et par timer forinden og gør lidt rent, når nu jeg "glemte" det i går. Og så ska der læses lektier til i morgen...hvis katten altså gider flytte sig fra min bog...

2 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Lige netop i Kiva, er du vist meget umormal... Jeg har aldrig set en på 22 inde i den butik ;-)

Anonym sagde ...

det er så sjot, når man nærmest træder ind i et nyt land... Og ville ønske jeg ku strikke. Og er altså heller ikke fyldt 50.KH