RSS

Iiiiiiiiiiiiiiiiii dag

er det malles fødselsdag hurraaa hurraa hurraaaaaaaaa!
Min ældste lille søster Amalie fylder 16år i dag (vist nok...fnis).
MEN.. fordi ungen var så heldig at blive inviteret på skiferie i sidste uge og først kommer hjem på søndag, bliver hun kun fejret her på bloggen.
Og fordi hun ikke læser min blog kan jeg godt vise hendes gave som jeg er liiiiidt misundelig på.






















Den lille heldige unge får et Made by S. Christiansen Clapotis tørklæde i originalgarnet Lorna's Laces Lion and Lamb, som er det læk-res-te garn EVER! Og tjek lige farverne, som klæder mig herre godt hvis jeg selv ska sige det :-P
Det garn er to die for. Monster blødt, lækkert at strikke med, fantastiske farver, lækkert shine og flot fald = drømme garnet...suk...
Misundelige? Mig? Sleeeeeeeeeeeet ikke :-P Især fordi hun var så monster heldig at få det sidste af garnet som mor havde.

Så TILLYYYYYYYYYYYYYYKKEEEEEEEEEEEEE til malle :D





Ov tjek så lige katten. Hun er stadig ved at vænne sig til ik at have flere tønder land hun ka lire rundt på. Det går så udover mig og mine bøger.
Måske man sku kigge efter sådan en kattesele til hende i dag hmmmm...























































5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med lillesøsteren og med det nye (omend lille) hjem :-) Hyggeligt ser det ud.
Tørklædet ser vildt lækkert ud - jeg kan bestemt godt forstå du er misundelig.
Det er interessant som katte nok selv skal bestemme hvor de vil være - herlige billeder af Tigermis.

Irene sagde ...

Et mega-lækkert tørklæde ser det ud til! Søde kattebilleder du har taget - den kat har da en god smag, hvad angår bøger:-)

Fríða sagde ...

wow, for et lækkert törklæde, det kan hun kun blive glad for. og til lykke med det nye hjem og dit nye liv, håber du er ved at komme tilbage til dit vanlige selv.
kh.fra Island
Frida

Strikkeheksen sagde ...

Superlækkert tørklæde og fantastiske billeder, du har taget af den lille terrorist ;-) Hun skal nok bidrage til den gode stemning, ser det ud til.

Kan stærkt anbefale kattesele, det tager toppen af terror-adfærden og giver hende en ordentlig én på opleveren :-)

Merete sagde ...

Tillykke med din søster og sikke en supergave du har til hende. Hun er godt forkælet.
Tigermissen er da bare for kær
Merete