RSS

Velkommen på forsiden...og nyt hår.

Oki hvor skal vi starte...? Hmmm....oki...
Forsiden.
Vidste godt jeg kom i avisen i dag, men det sidste jeg havde regnet med var at stirre tilbage på mig selv da jeg trådte ind i Brugsen. Og det er da fedt og alt muligt...men ku han ik ha valgt et bedre billed?





















Hvad der dog er lidt sært er at historien ikke ligger på nettet...endnu vel.
Ved ik helt hvordan jeg har det med det, tror lige jeg ska læse artiklen et par gange før jeg ka bestemme min mening. Men godt at der er kommet noget ud til offentligheden om det, helt sikkert :D























Og nu mine damer...magi!
Har som jeg sikkert har skrevet før, en fantastisk frisør som jeg kommer til at savne den dag jeg flytter væk fra ø'en. Nille P. hos Moii har fikset mit hår siden i sommers. Og i dag fik hun frie hænder og lavede magi.
Bare se før og efter billederne :D





Før.
Laaaaaangt og varmt. Ku egenligt godt lide det, men trængte til en forandring der ku ses...



















Og det fik jeg :D
Eeeeeelsker mit nye garn. Og nej det er ikke blevet farvet, er bare mine striber fra i sommers der igen er kommet til sin ret. Sådan går det når man giver en dygtig frisør frie hænder :D

Og NU vil jeg finde noget frokost for er ved at døøøø af sult.










I ska dog lige ha et med af katten.. der er altså bare et eller andet med de bøger for i forgårs var hun faldet i søvn sådan her :-P Åndede dyr hehe.

8 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Jeg har vist sagt det før, men du har ret, den frisør er et mirakel, det ser brandgodt ud dit nye garn :-)

Ser i høj grad ud som om katten er faldet godt til :-)

Rikke sagde ...

Det ser da ikke ud som om din kat har brug for mere plads, den fylder jo under ½ m2 og det virker ikke som om den flytter sig meget rundt :D

Fríða sagde ...

så er du jo berömt! så får vi vel bare håbe på at der kommer noget ud af det. og flot hår!
kh.fra Island
Frida

Nørkleriet sagde ...

Røvhuller, så er det sagt. Jeg viil sgu være bolighaj i mit næste liv!
Der må da være nogle lokalpolitikere på uddannelsesområdet som er interesseret i at studerende bliver svindlet for så mange penge?!
Dit hår ser overpænt ud, tillykke med det :) Krams Mammi

Pernille sagde ...

Oh my Gosh, I just luuuuuuuuuuuuuve your new hairstyle. :o) Det klæder dig super godt, virkelig. ;o) Hvor er det godt, at du har fået gjort opmærksom på problemet mht. størrelsen af din bolig. Det er kanon at du bliver hørt, og så ligefrem kommer på forsiden. Det tager jeg sgu hatten af for. :o) Ha' en rigtig god weekend, og se så lige at få fisket den dersens tigermis ud af bogreolen ;o)

Sascha sagde ...

Mange tak alle sammen :D
Berømt og berømt...har bare en eller anden sær tiltrækningskraft på aviser tror jeg (med tanke på de 4 andre gange jeg har været i dvs aviser/blade) :-P

Go weekend alle sammen :D

Karen Klarbæk sagde ...

Godt garn....ja magiske frisører er der heldigvis nogle stykker af.
Og forsiden....fantastisk...Har selv boet i Odense...og bolighajer var der da nok af allerede dengang.
Godt gået. Der skal fokus på sagerne.

Karen

Anonym sagde ...

Wow - lækkert hår :-)
Flot og forårsagtigt - det klæ'r dig virkelig.
Skønt billede af tigermis :-) en bogkat kunne man måske kalde den.