RSS

lidt mere styr på det hele

Ville bare lige sige at jeg stadig lever.

Og at jeg forevigt vil sørge for at stå som nr.1 på lejekontrakten for det gør bare det hele meeeeeeeeeeeeget nemmere.
Har allerede fundet en ny studiebolig som jeg kan flytte ind i d.15 feb. Så det hele ser lidt lysere ud nu hvor jeg kun har 12 dage tilbage i den her store kolde dumme lejlighed.
Skal heldigvis i skole hver eneste dag i næste uge, så går tiden med det.
Og den her vil blive brugt på at få pakket de små ikke livsvigtige ting ned, bruge penge og et par bifture.
Tror mine følelser har lukket sig selv nede et eller andet sted indtil jeg er flyttet, så det lissom er lidt nemmere at være her.

Så om 14 dage vender jeg stærkt tilbage med strik, billeder af det nye sted og min nye roomie "genbrugs"katten Tigermis (en af min mors skønne killinger fra i sommers som nu er blevet stor og klar til storbyen.).

See ya!

7 kommentarer:

Taxastrikkeren sagde ...

Jamen - OK - nu er jeg med. Tigermis vil med garanti elske dig altid. Glæder mig til at se ham. Håber du ikke får problemer med om man må holde kat eller ej der hvor du flytter hen.

IF Stjernen sagde ...

Det var da godt at du kunne komme så hurtigt væk fra den store lejlighed. Håber du bliver glad for den nye og dit nye liv.

Knus Britta

Strikkeheksen sagde ...

Godt at vide, at du overlever :-)
Jeg vil glæde mig til at se, hvad du får gang i på det nye sted - nye omgivelser, ny inspiration :-)

LineMo sagde ...

Held og lykke søde

Du skal nok komme godt igennem dette.

Knus

Line

Pernille sagde ...

Åh hvor er det godt at høre lidt fra dig, det lyder fedt med den nye lejlighed så hurtigt. Jeg glæder mig til at høre om den samt se billeder. Jeg har givet dig en award, du kan lige lure lidt på den på min blog.

Nørkleriet sagde ...

Du er den sejeste kat jeg kender, og den sejeste unge :)))))))
Det skal nok gå det hele, kys og en million kram Mammi

Bettina sagde ...

Hej Sascha,
Trist at høre om dine nye "udfordringer", godt at høre at du er godt på vej.

Jeg har givet dig en Award for den inspirende bloggeri du allerede har givet - se mere på min blog.

Og jeg håber at du forsat finder lyst, overskud og energi til din blog :o)

Mh,
Bettina