RSS

Oscar


Faldt godt nok i søvn, men her til morgen så jeg på nettet da Heath Ledgers familie modtog hans Oscar for Jokeren (bedste bi-rolle), SNØFT!
Og det er bare så FULDT ud fortjent. Kan huske da jeg var i biffen og se The Dark Knight. Efter 10min med Jokeren på lærredet var der ingen tvivl - den mand skal ha en Oscar og det kan ikke gå for hurtigt. Og så var det bare så trist at han døde inden filmen blev færdig.

Når sådan noget sker, kan jeg som den filmnørd jeg er, ikke lade være med at tænke på hvad vi går glip af. Udover mange års savlen (for han VAR lækker - bare indrøm det hehe), men også store filmoplevelser. Har en ide om at han og Leo D. ville have styret verden om et par år hvis han stadig levede. øv-bøv-altså-dumme-sovepiller-overdosis-og-lidt-dumme-heath-nåh.
Sært at lige hans død ramte, for har sådan set aldrig været den store fan. Tror mere det tanken om gode filmoplevelser jeg går glip af og hele det tragiske i historien der ramte.

Men any ways. You GO Heath!



Og så var der lige Kate. Søde normal størrelse Kate Winslet som bare bliver bedre med årene. Til hende kan man da ikke sige andet end - YOU GO GIIIIRL! :-D




















Og nu vil jeg prøve at tage mig sammen til at tage ud i lejligheden og gøre lidt rent, selvom bare tanken om cykelturen derude er baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lige nu...men skal cykle for ska tabe mig :-/

0 kommentarer: