RSS

ae ae strikkekatten

Buuuuhuuuuu!!! De har fjernet den søde lille mis fra youtube:( Havde ellers li brug for et nuttet grin efter i dag.

Er blevet syg:( tog afsted i morges sådan halvsløj, men tænkte det måske gik væk. 2 timere senere havde jeg det som om der var blevet råbt SNYDT! og tog hjem igen. På vej ned til bussen var jeg ved at besvime, så var nok meget godt jeg ik sku cykle.
(cyklen punkterede IGEN i går GRRRRR).
Så brugte resten af dagen på at ligge og have ondt af mig selv, og ønske at jeg stadig boede hjemme. Faktisk så er bare det at sidde her og skrive ik engang fedt, men trængte til noget andet end tv og lydbog og søvn.

Hader altså virkelig at være rigtigt sløj. For har ik ondt i halsen, er bare snottet og sådan influenza sløj. Ae ae mig og ae ae strikkekatten som ik har strikket hele dagen fordi hun kun har kræfter til at trykke på remoten. buhu!

5 kommentarer:

Fríða sagde ...

ej,hvor er det synd for lille dig! håber det går hurtigt over.
kh.fra Island
Frida

Rikke sagde ...

Den er da lige her:
http://www.youtube.com/watch?v=oNS6SUe-kGc

:)

God bedring

Pernille sagde ...

Ae ae og rigtig god bedring.

Ha' en dejlig weekend også, forhåbentlig uden influenza

Strikkeheksen sagde ...

Din stakkel. Håber, det er en af de hurtige. Hvad med at hækle lidt? Det kunne jeg lige klare, medens jeg lå og vegeterede. Rigtig god bedring :-)

Taxastrikkeren sagde ...

Hvad med at strikke et par snotmuffedisser? OK, det hedder de ikke men de kan åbenbart let strikkes når man har et hoved der er stoppet af det klæbrige stads.

God bedring og et link til en blog.

http://rosenstrik.blogspot.com/

Gitte