RSS

Harry Potter og Jordana Paige

Nananananaaaaaaaaaaaaaaaaaah hvem er en de første i DK til at lege med Opals Harry Potter kollektion??? MIG! :-D
Er li taget en tur hjem til mor(d (er komtessen selv der har tilføjet "d'et") i weekenden fordi jeg har føsdag på mandag. Og gæt hvad hun havde fået en kææææææmpe kasse hjem af?! Den meeeeeega flotte Harry Potter kollektion fra Opal. Det er meeeeeget flottere i virkeligheden.
Og farverne passer virkelig til de personer det er lavet til

Og så ka jeg da os lige anbefale at tage et kig på den nye Jordana Paige taske "Rio" i hendes butik. Det er den lækreste taske jeg har set i mange mange mange år. Den har den perfekte størrelse, en evighed af lommer og farverne er pisse flotte.

Smider nogle billeder ind i morgen når det er lyst nok til at tage nogle gode :)
Sku bare lige af med lidt "blær" hehe.
Nu vil jeg lege med Dumbledore. Tror han ska være et par lære simple sokker så farverne rigtigt kommer til sin ret.

2 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Det er godt at have sine forbindelser :-) Rigtig god fornøjelse!

Og den taske er forbandet skøn, meeeen det er jo ikke mere end et halvt år siden, jeg fik "The Knitters Messengerbag" -ikke fordi det var den kønneste, men fordi det var den største :-)

Anonym sagde ...

øj det lyder emre end almindeligt spændende! Det glæder jeg mig til at se billeder af!