RSS

semigsemigsemig!!!


SEEEEE!!! Fresh fra det koooooolde udendørs (er li kommet hjem fra byen, 8km på cykel yessir) .

Jeg har fået pandehår :D

Og er totalt vild med det. Har bare endelig fundet verdens bedste frisør der ka finde udaf at klippe garnet så det passer til mig og min personlighed. Har jeg altså ledt LÆÆÆÆNGE efter.
Men pigerne hos Moii i odense og især Britt & Nille P er fantastiske. Dygtige og mega søde.
Fik desuden pandehåret gratis fordi jeg var deroppe i mandags og få klippet spidser så det ku ik være bedre, selvom de faktisk er ret billige i forhold til så mange andre steder.

Nu vil jeg futte ind på sofaen og endelig slappe af. Og ik sige et ord. Min hals er halv øm efter 2 timers kor. Ku godt mærke at jeg li har været syg, for de høje toner var liiiidt strenge i dag.

God weekend derude :)

4 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Du ser fantastisk ud :-) Det er en fryd at være tilfreds, når man går fra frisøren. Tilsvarende kan det jo være ren gru, hvis man ikke er tilfreds :-) Hold godt fast på den frisør :-)

Fríða sagde ...

flot! til lykke med den nye frisör.
kh.fra Island
Frida

Pernille sagde ...

Hej Strikkekat

Super nice er du med dit nye garn, tillykke med det.
Ha' en dejlig weekend

Anonym sagde ...

nej hvor fint og tak fordi du gjorde mig opmærksom på at jeg skrev på din gamle blog ..
hilsen Mimi