RSS

forkælelse

Da jeg tog hjem fra skole i går var jeg igen i mega dårligt humør.
Det var et mix af nogle sindsygt ligegyldige diskussioner med min gruppe og så det faktum at vi ikke må tænde for komfuret, for så iflg. elektrikkeren der var og kigge på vores relæ i går fordi det meldte fejl, risikere vi at hele lortet ryger IGEN.
Er SÅ træt af den her lorte lejlighed lige nu. Og manden sagde ik noget om hvornår eller hvem hvad hvor, bare at vi sku ringe til vores vicevært og få det hele tjekket igennem fordi han mente at der nok løb vand derned fra emhætten (som forresten os er noget gammelt lort). JAMEN FEDT!

Så tog i Rosengårdscenteret på vejen hjem fordi jeg sku ind og have pengene tilbage for noget tøj i H&M. Bliver altid lidt roligere af at gå rundt i centeret og det var meget tiltrængt.
Og HOVSA!
Så landede den her totalt lækre strik cardigan fra sisters point i min taske.



















Har faktisk kigget på den et stykke tid og nu var den sat ned til halv pris såååå hehe.
Og ej mere HOVSA!
Stereo Studio ka være en farlig butik. Faldt over Fat Boy Slim The Greatest Hits til ingen penge og en to disc udgave af Det gyldne Kompas som jeg har læst, men ikke set endnu til 100kr. Så de landede os lige så let i tasken.

Har heldigvis fri i dag så har tænkt mig at se Det gyldne Kompas, slappe af og lave lidt reseach på vores opgave, som endte med at komme til at handle om arbejdsrelateret stress (min ide HA!).

Hav en god dag derude i det lille grå DK:)

1 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Nogle gange er der bare ikke andet at gøre :-) Fed cardi :-)