RSS

Rask og strikkende igen


Så er jeg tilbage i normal form igen. Er mere eller mindre rask igen, hvilket passer mig FINT.

Sådan her har vores stuebord set ud i dag, true sunday style.
Dejligt fyldt med strik og slik:)

Det store hvide er en cardigan som jeg har lovet mor at strikke for 100år siden og som jeg endelig er begyndt at lave noget fremgang på. Glemmer fra gang til gang hvor let den egenligt er, og hvor hurtigt det går på pind 7.

Det blå ved siden af er Viking Girl sokkerne som jeg virkelig tror kommer til at funke denne gang. Kan ihvertfald rigtig godt lide hvordan det ser ud indtil vidre, garnet og snoningerne fremhæver hinanden på den gode måde.
Can't wait til de er færdige :D

Cardiganen kalder så vil gå futte ind i stuen igen:)

Ov, forresten. Så No Country for Old Men i går sammen med kæresten. Er man til lidt skæve film, som Cohen brøderne jo er kendt for at lave, så ka jeg helt klart anbefale den. Og så faldt jeg totalt for Javier Bardem. Ik at han er lækker, i hvert fald ik i den film, men han spiller fantastisk. Så ham os i Goya's Ghost for et par uger siden, så nu er jeg overbevist - den mand KAN spille. Goya's Ghost er os værd at smide et kig på. Stellan Skarsgård, Javier Bardem og Natalie Portman - jamen altså..! Er jo kun hele 3 fantastiske skuespillere i en og samme film :D Tjek begge film ud hvis du en dag mangler noget tv-stener, du vil blive godt underholdt:)

Hyg til jer derude :)

3 kommentarer:

Pernille sagde ...

Det sofabord ser skønt ud, ligesom dine vikingesokker. Jeg har et par på pindende i lyserød arwetta, men det går laaaaangsomt. Det er ikke ligefrem tv strik med alle de snoninger der synes jeg.
Det er godt at høre, at du er rask igen. :o)

Strikkeheksen sagde ...

Sådan skal et bord nemlig se ud :-)Nej, hvor bliver de seje, de sokker. Flot, flot mønster :-)

Nørkleriet sagde ...

superflotte sokker, du er ski go til det der snoningsværk. krams