RSS

Nu mangler der slet ik så meget endda

Oki. Ved godt den er meget oppe for tiden her på bloggen, men er bare så glad for at jeg endelig er kommet igang igen. Så endnu en post om cardiganen.
For dem der ik ved eller kan huske det, så taler vi om Cardigan med snoning som bærestykke (se os billedet til venstre:) ) fra HP (købt hos Nusse & Nørkle), som jeg er ved at strikke til mors butik, selvom jeg har en snigende mistanke om at den nok ik får lov til at ligge uberørt derinde. Er ihvertfald selv ved at falde for den - IK godt!
Garnet er råhvidt LØVE Greenland som faktisk er ret lækkert at strikke med. Deeeejligt blødt.

Havde fri går og det betød TADAAAAA! et ærme blev strikket færdigt! :-O
Jeg HADER at sy ting sammen, så gik lidt imod opskriften og strikkede det på rundt på rundpind, hvilket faktisk os er ret nemt. Man ska bare huske at følge retsiden af vrangpindene i mønstret.
Så mangler jeg bare et ærme mere og selve bærestykket for at være færdig. Nice hehe :D
Se selv (mor ;-P)! Og som altid blir billederne større hvis du klikker på dem :)

4 kommentarer:

Pernille sagde ...

Ej hvor er den bare skøn den cardigan!

Strikkeheksen sagde ...

En gang imellem må et flot stykke arbejde godt give anledning til FLERE indlæg :-)

Den er virkelig nice :-)

Nørkleriet sagde ...

Glææææææder mig ;-) altså til at udstille den,- ikk! hehe

Taxastrikkeren sagde ...

WHAAAU! Den kan da kun blive flot!
Ja ja ja, jeg er misundelig - men på den fede måde:-) Jeg kan jo selv - altså hvis jeg har tid.Hæ Hæ ;-)