RSS

Kære DÅRLIGE bilister

Og især den fede fucking kæmpe klamme spasser mongol der var ved at maje mig ned i lyskrydset mellem Rosengårds centret og Bilka i dag ved 14 tiden.

Hvor helved har i trukket jeres kørekort?!
Modkørende cykellister og biler er altså det samme i et lyskryds!! Ergo har du også vigepligt for lille mig på min blå cykel!!!
Men DET er i så åbenbart et par idioter eller 10 der ikke har fattet og det burde i fandme. Hvorfor?
Fordi det IKKE er sjovt at være en ½meter(!!) fra at ende på hospitalet når man kommer kørende på 2 hjul og ikke har et par cm metal til beskytelse. Månedens største chok, så artig!
Og det var IKKE min skyld. Er nemlig så skide panisk for at blive kørt ned af en idiot som jer, at jeg konstant ser mig for, selv på cykelstien når der ikke er nogen. Og kan godt reglerne, os dem for biler selvom jeg ikke har kørekort.

Og drop det der "det var din skyld" blik når det ikke var!
Den eneste grund til at jeg ikke jagede eller råbte efter fede fucking kæmpe klamme spasser mongol i dag, var fordi jeg blev så skide forskrækket.

SÅ SE JER DOG FOR HELVED FOR!!!!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det burde være obligatorisk for bilister at være cyklist ind i mellem - så kunne de lære det - kunne de!
Godt at høre at du slap uskadt - trods alt.
Stine

Taxastrikkeren sagde ...

- og som taxachauffør kan jeg et par stykker om cyklister.Personligt redder jeg adskillige hver eneste dag fra den visse død.Men helt ærligt : ved 14-tiden og en cyklist der kører rigtigt - så må din nye "ven" da vist have fået tidligt fri og med en ny månedsløn på lommen er hovedet blevet derhjemme.
Godt der ikke skete noget - men det er da træls at blive bange når man kører i trafikken. - og så klæder det alle trafikanter at tage hensyn til hinanden - ik`?