RSS

Design Bazar Odense

Har i går og i dag travet gange op og gange ned ude i Odense Congress Center. Hvorfor? Fordi der var Design Bazar:D
Var ik i himmelen, men tæt på:D
Vil ik vise det hele jeg købte. Men fik for 600kr: 3 langærmede toppe fra pieces - 100kr, 2 julegaver til mine søstre - 150 kr, en fin/fest top - 50kr og nok den fedeste jakke jeg i mit liv har ejet.

Jakken får i at se for er helt forelsket i den. Den var sat ned fra 115 euro (ca. 856kr) til 300kr og er af mærket St-Martins. Da jeg så den til at starte med synes jeg bare den var fed, men da jeg så prøvede den og den sad per-fekt og så oven i købet så hvor lidt den kostede - så MÅTTE jeg eje den :-D Så ska der så heller ik shoppes mere i år hehe.

Vil lade billederne tale for sig selv nu:) Men klik på dem for rigtigt at se detalierne i stor format.




















7 kommentarer:

Fríða sagde ...

superflot jakke! der er da ingenting der gör en så selvfed som et godt kup på noget så smart. og sikke en dejlig smuk farve du har i dit hår.
kh.fra Island
Frida

Strikkeheksen sagde ...

Wow for et kup, den er godt nok cool :-)

Dea sagde ...

Fed jakke! Designer Forum i København var også mega fedt!

Pernille sagde ...

Hej Sascha

Det er første gang jeg kommenterer på din blog, selvom jeg har fulgt den i et stykke tid nu. Det er bare lige det der med at man ikke lige synes man kan bryde ind og taste på andres domæne ikk'? Nå men det var så åbenbart ikke så svært alligeveller.

Super nice jakke du har scoret dig der, den klæder dig.

Tak for en rigtig hyggelig og fin blog

IF Stjernen sagde ...

Fed jakke! Og sikke et kup.

Det Louise Harding garn du skriver om på min blog - hvis det er det brede bånd agtige så er det fra Tante Grøn. Købt for lææænge siden, så jeg ved faktisk ikke om de har det længere.

KH Britta

Pernille sagde ...

Halløj igen

Tusinde tak for hilsen og velkomst på min blog.

Jeg vil gerne være fast læser af din blog, men hvordan bliver jeg det? Linket hvor man kan blive det mangler ligesom...

Gitte sagde ...

Absolut fed jakke! Elsker når der er gjort noget ved ud af foret også. Det ser så gennemført ud! Og så var prisen jo ret OK.