RSS

"Dagen derpå"

Så blev jeg et år ældre i går. Og om jeg høstede gaver - det ka du tro:D
Fra kæresten - gavekort til Bianco, min yyyyyynglings skobutik.
Fra svigerinden - den nye cd med Coldplay.
Fra svigerne - 2 x bøf & bio + Brisingr af Christopher Paolini (sidste bog i serien om Eragon), som skal byttes til lydbogen li så snart den udkommer.

Den bedste gave fik jeg af MOAR, hendes mand og "dyreparken" (2 hunde og 5 katte er da ik særligt mange dyr....eller...:-D) - fik et gavekort til Amazon! Brugte de første 2½ time af mit nye år med at søge rundt på amazon.co.uk. Fåååååårk der er mange ting derinde. Vidste slet ik hvor jeg sku begynde. Men endte med 5 strikke/hækle bøger og den nye cd med Kings of Leon. Sku vist allerede få pakken i den her uge så glææææææææder mig til posten ringer på en af dagene :-D

Mangler vist stadig et par gaver fordi jeg måtte dele min dag mellem sjælland og fyn, så må snart hjem til djævle ø'en igen:)

Så ikke noget strik i dag. Men bare vent! Har fået lavet et par ting færdige og kan os snart præsentere et par sokker i farven Dumbledore fra Opals Harry Potter kollektion, som mor endelig har fået i biksen. Tjek det ud. Farverne er totalt lækre og de er endnu flottere når man står med dem i hænderne i dagslys :)

Og så li et lille grin til sidst. Faldt li over den her da jeg googlede Dumbledore :-D


1 kommentarer:

Anonym sagde ...

yay forsinket tillykke! :D Øj jeg håber du skriver om hvilke bøger du har løbt! Jeg er så fattig så jeg nøjes med biblioteket's udvalg ;)
Kram Dea