RSS

Brok!

GRRRRRRR!!!!

Sådan havde jeg det da jeg kørte hjem fra skolen i formiddags. Var totalt spild af tid at tage derind i dag. Vi skulle bare have noget orintering om hvordan man skriver en opgave. Vi er fra i dag af begyndt på vores 1. semester opgave som skal være færdig og afleveret d.19 dec.
Men grunden til at jeg var så olm var, at jeg kunne have brugt tiden herhjemme på at lave noget mere reseach på nogle af de ideer jeg havde til opgavens tema, istedet for at sidder derinde og sove. For er der noget jeg ved så er det hvordan en opgave skrives. Er af den generation der i skolen har fået pisket ind siden 5 klasse hvordan man skriver en skriftlig opgave. Er der noget jeg ikke ved om det, er det ikke værd at vide. Og jeg lærte intet nyt i dag.

Men sådan er det tit på min skole åbenbart. Og det er pisse fucking irriterne.
Og så det faktum at de er meeeeeega dårlige til lægge et ordetligt skema så man ik bliver helt fucked-up. Lærene i dag kunne ikke forstå at vi ikke allerede havde fastlagt hvad vores opgaver skulle handle om.

Jamen!!! Vi har jo ikke haft tid. De sidste 14 dage har de fleste på 1 semeter ligget vandret fordi vi først har sku lære at lave et interview og bagefter rent faktisk lave et. Og så lige en uge hvor vi lærte nok det vigtigste i hele uddannelsen - hvad en ressourceprofil og arbejdsevnemetoden er. Og ska slet ik begynde at snakke om lektie byrden til de to ting. Er sindsyg vigtig viden de har tvangspresset ned i vores hoveder på 14 dage. Og så undre de sig...

Og så skal i nok ik regne med så meget strik før efter d.19. Er godt nok kun 4 sider jeg skal skrive til opgaven (20 sider til 5 i gruppen), men noget siger mig at det godt kan blive lidt stressende anyway. ISÆR fordi vi kun har 4 uger til reseach og det hele der skal laves, bl.a. et interview (dejligt :/).
Og kæresten skal op til matematik eksamen d.12. Var der nogen der sagde galehus?!

Aaaaaah...det var rart. Trængte altså virkelig til at komme af med noget brok...

2 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Så er da godt, at en blog også kan bruges til det :-)

Husk nu, at det nogle gange er pauserne, der løfter en opgave op på et højere niveau :-) Selvom det føles som om man ikke har tid til at holde dem, er det ofte der, overblikket opstår. Rigtig meget held og lykke :-)

Taxastrikkeren sagde ...

Rolig nu - der kommer EM-håndbold du kan råbe ad i december;-)
lidt fri skal du jo have - ik`?
Og bagefter kommer der jo jul.Det skal nok gå alt sammen - det plejer det jo.
Knæk og bræk!!