RSS

Magiske sokker

Til ære for min mor og min nye ynglings kollektion fra Opal, ka jeg nu præsentere det første par sokker jeg nogen sinde har strikket på under en uge:-D

Ærede damer, tøser, møgunger, dyr, andre fanatasiske strikkere og garn-lovers - Dumbledore!
(for større billed tryk på billederne)
















For dem der ik liiii følger med - det er garnet og ikke selve sokken der hedder Dumbledore.
Synes altid farverigt garn tager sig bedst ud i heeeelt simple sokker, som dem her der bare er ren ret med en ribkant og (som noget nyt for mig) timeglas hæl på pind 2½. Har et halvt nøgle tilbage, så der er altså meget i sådan et nøgle.
Garnet får du lige her (husk at tjekke alt det andet lækre garn ud. Man blir aldrig skuffet:))

Er pænt tilfreds med dem:) Synes farverne er lækre og passer perfekt til den person de er inspireret af. For Dumbledore er jo lige dele mørk fortid/alvor og "lalleglad 4 årig fanget i en voksen toldmands krop" :D

Så kan kun vaaaaaaarmt anbefale det her garn. Så de andre farver hjemme hos mor i weekenden og de er ja...fatter egenligt ik hvorfor hun ik allerede har udsolgt :D
Synes generelt at Opal's farve valg i de forskellige kollektioner er ret fede og friske. Og moooar må være den har noget nær det største udvalg her hjemme.
Harry Potter kollektionen er os kun min ynglings fordi jeg har et lidt nørdet forhold til hele det univers (er hvad der sker når man får den første bog som 12-13årig og resten bare blir bedre og bedre fnis).

Tror jeg vil kalde dem mine magiske sokker:) Blir i hvert fald lidt gladere når jeg kigger ned på mine fødder:)

Lige et close-up af sokkerne inden jeg smutter igen. Hyg derude i det grå DK:)








1 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Det var da liige godt de sejeste sokker, jeg har set længe :-) Må helt sikkert ha´ noget af det garn. Skal bare lige komme mig over mit "gå-amok" garntrip i kolding :-)